Skövde-helg!

Måste berätta om den bästa helgen på länge! Vi var tre tjejer i klassen som besökte frisörmässan i Skövde! Hur pepp som helst åkte vi upp tidigt i lördags. (För att lägga ett snyggt sidospår här,så missade vi självklart tåget vi bokat pg.a att jag slarvigt nog inte kollat när spårvagnen gick. Så jag var sent ute. Ringde taxin. Taxin kom inte. Panik. Fick helt enkelt ta ett senare tåg..haha,fan det det bara händer mig!) Vi kom fram iallafall,och det var väl huvudsaken eller!? ;)
 
Mässan på lördagen var så sjukt jäääävla braaaa. Salonger som hade svincoola modevisningar,uppträdande osv. Men det allra bästa var nog Martino Cartier föredrag han hade om att bli den bästa om mest framgångsrika frisören! Han fick t.om hela publiken till att börja dansa! Hur ofta ser man tanter som shakear ass:et liksom?! Ah,det var riktigt grymt!
 
Här är han när Tabitha "tog över" hans salong för några år sen;
 
En bild på oss 3. Haha,vi blev som 3 fnittriga tonårstjejer..
 
Hans verk.

Lite fler bilder från de andra visningarna;
 
Sen på kvällen blev det en äkta tjejkväll med all nytt nagellack vi köpte på mässan för sjukt bra pris och lekte med styling i allas hår. Alltid bra att öva på varandra! Övaövaöva för att bli bäst!
 
 
Ångrar inte EN sekund att jag åkte dit! Hade så sjukt kul med er och fick så sjukt mycket inspiration! Taaaack!
 
 


Kommentarer
Malin Pousette

ÅHH! DU är bäst och jag är så sjukt stolt över dig, saknar dig som en idiot <3

2012-09-10 @ 22:04:05
URL: http://www.lifestyleblogs.no/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0