Min 3e modell!

Hade min 3e modell idag! I 3 veckor har vi nu haft vänner/familj/bekanta.. ja,ni fattar..som har kommit som modell då. Detta är för vi ska komma in i att kunna ta "riktiga" kunder sen :) Nu var detta sista fredagen så nästa gång börjar vi på riktigt! Jag är så pepp! :D
 
..Så ring in och boka nu om ni vill fräsha upp er inför hösten! :) 031-13 66 80 Ni kan specialboka om ni vill att jag ska fixa er,annars gör nån av mina duktiga klasskamrater det!
 
Här har vi då Linas hår som jag fixade idag! Eftersom vi bara börjat lite lätt med folieslingor i skolan,så valde vi att bleka hennes utväxt med hätta.. vilket egentligen inte är det bästa alternativet då. Men det fick gå! Det är ju alldeles för långt för att göra det med hätta egentligen nämligen. Så det trasslade en del :( Så det är ju inte att rekommendera att använda hätta när det är längre än till axlarna.. och speciellt inte blekt hår för det trasslar ju sig så galet lätt.
MEN,klart vi löste detta! Även fast det slutade med att vi stod 3 pers runt henne och kamma som tokar,haha! Stackarn. Fast resultatet blev ju toppen! Slingorna fick en jämn färg iallafall och det var ju huvudsaken :) Sen klippte jag även bort det allra värsta på längderna. Blev direkt mycket fräshare! Hon är nöjd-jag är nöjd!
 
NU är det fredag! Tjejkväll it is!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0