Kaos

Äntligen har man börjat känna sig om en människa. Vart sjuk hela veckan.. en såndär äkta höstsjuka men förkylning och feberfrossa. Men jag har kämpat mig igenom dagarna ändå. Man kan knappt missa nån dag på skolan,det är så intensivt så då är det typ kört.
 
Åh,jag har haft sån paaanik nu i veckan när jag inte kunnat träna heller. Så det känns så jäkla skönt nu att komma hem från ett gött benpass. Cardion tog jag lite lugnare med så man inte kör slut sig själv på en gång. Men har ett nytt schema framför mig nu som jag ser fram emot att klara av! Kommer bli en tuff period,men kommer ju helt klart vara värt det. Speciellt nu innan julen är här ;) Vill man ha resultat får man helt enkelt kämpa mer. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0