Egen hårvård 1!

Aaaah,förlåt för sämsta uppdateringen! Så typiskt mig att syssla med annat utom bloggen likzåm ;) Vart full rulle! MEN iallafall.. i fredags hade vi såkallad "egen hårvård". Det är en lyxdag då vi i klassen får klippa&färga varandra hår precis hur vi vill.  Kan vara den mest roligaste och viktigaste dagen för oss egentligen. Då vi helt enkelt bara får gå lös! Så kul med eftersom de flesta av oss i klassen är rätt så crazy och öppna för nåt nytt!
 
Jag fick då äran att färga en såkallad ombre på kära J. Hon har nästan alltid haft sitt platinablonda svall,som är väldigt fint,men som hon nu är lite trött på. Så denna utmaningen fick jag.. och jag kan ju säga att det va då inte det lättaste man gjort. Att färga ett blekt hår är ganska så svårt,så vi fick göra om det 2 ggr ;) MEN,slutresultatet blev riktigt bra!
 
 
 
 
Sådärja! :) såg rätt så naturligt och fräscht ut till slut!
 
 
 .. Själv så blev man blond ;) 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0