Skjut mig.

Jag har tagit min träning till en helt ny nivå och börjat gå på en hel del pass i veckan istället för att köra styrke hela tiden. Man vill ju inte bli biffen liksom..Så jag kan ju säga som såååå att min kropp idag är helt mörbultad. Körde dubbelpass igår. På morgonen sprang jag först 5 km på bandet och sen köttade benen;utfall,knäböj och även en del rygg,biceps och mage. SEN på kvällen fick jag för mig att köra bodybombat.. vilket är typ det sjukaste passet. Svettas som en jävla gris. Kan knappt se typ för det bara rinner.. haha! Men sjukt bra!
 
....sååå atteee... idag kan jag inte gå. MEN,skit i det tänkte jag och körde ett bodypump-pass...
 
....såååååååååååååå aatteeeeee imorgon kommer jag inte komma upp ur sängen. MEN,det e la gött.
 
 
Ja,annars då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0