Nu är det jul!

Jag är inte kaxig idag. Var ute med klassen igår och åt tapas. Tänkte dricka lite vin... lite..men det blev inte så lite ;( Haha! Aja,kul var det iallafall! Det är galet hur spårade vi är och hur bra vi passar ihop. Jag trodde jag var jävligt galen och annorlunda..,tills jag träffade detta folket ;) Blir så glad av er,det är helt sjukt!
 
 
Så,nu är det jul-lov! Känns ju helt galet. Vi har alltså gått halva vår utbildning redan. Och vet ni vad? Vi fick den bästa komplimangen av vår nya lärare idag "Jag har faktiskt aldrig varit med om några så bra 1:or." DEN satt fint! Jag menar,har vi kommit såhär långt nu.. så kan vi verkligen sikta mot stjärnorna! :)
 
God Jul allehop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0