Joakim Roos!

 
Vilken resa man  får vara med om på denna utbildning! Har sagt det tidigare,men säger det igen.. det är heeeelt sjukt vad fort tiden går! Efter jul kommer vi bli 2:or och de nya "småttingarna" kommer in. WAAH. Jag minns ju som det var igår när vi kollade ut i salongen när våra 2:or va där och tog emot kunder. Tänkte att "Heeeerregud,tänk när man får stå där själv och ta emot kund efter kund.." och precis så är det nu. :)
 
I början på veckan hade vi grymma Joakim Roos hos oss. Han är så sjukt duktig och har så bra ideér så man blir så galet inspirerad. Vi fick då dela in oss två och två för att sedan göra en "moodboard" med 4 olika bilder som vi sedan skulle styla och klippa efter. Tänka som en reklam typ. Att bakgrunden ska passa ihop med modellen. Det var en tuff utmaningen,men så kul! För mig är nog den värsta utmaningen att inte sväva bort allt för mycket med mina galna ideér om vad man kan göra. Så jag tyglade mig faktiskt en hel del denna gång,trott eller ej. Men oj så duktiga alla var på skolan! Jag är så impad över allas arbeten och så stooolt! Vissas blev så bra så de t.om ska skicka in bidraget till en tävling i Milano! Hur coolt!? Det ska jag med göra en vacker dag :)
 
 
 
 
 
 
 
Blir så lycklig bara man ser honom! GRYM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0