Weeeej

Haha,jag är så jävla glad just nu! Äntligen fixat praktikplats!
Detta har liksom varit lite som en sån grejj som man skjutit upp på för man vart så löjlig. Men nä,idag när jag vakna så var jag så jävla pepp! Hade riktat in mig på en salong jag gått förbi alldeles för många gånger här nån gata upp ifrån jag bor. Kollat in och tänkt att häääär skulle jag kunna tänka mig att vara!.. men aldrig fått tummen ur att gå in och fråga. SÅ,idag gick jag med bestämda steg in och det största smilet jag kan få och sa "HEJ,här skulle jag vilja ha min praktik!". Haha! Hur sjukt är det inte att jag fick på första försöket?! Var ju beredd på att jag skulle kämpa lite.. men jaha,då var det helt enkelt så att jag skulle vara där! Ödet it is,eller hur ;)
 
Så på måndag har jag min första dag på salongen! Ska bli så kul! Kommer suga in all kunskap jag bara kan!
 
Ni kan klicka på bilden så kommer ni till salongens hemsida :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0