Första riktiga kunden!

Det är idag som jag förstod hur verkligt detta är. Man har levt lite som en bubbla nu första perioden. Läst in kemi,hårtyper,färger och lekt med dockor och då även haft dit vänner som ställt upp och modellat.
Men idag hade vi våra första riktiga kunder som kom dit och bokat tid! Haha,man låter som en liten fjant men det är ju stort på nåt sätt. Jag tycker ju det är så jävla kuuuul!
 
Den kunden jag fick idag var en jättegullig tjej som hade långt fint hår,nästan ned till rumpan. Detta ville hon då klippa axellångt. Helt galet ändå. Tjejer drömmer om den längd på håret.. men hon ville iskallt kapa av det. Helt rätt tycker jag! :) Så jag klippte en jättefin axellängd helt rakt av. Det blev så fint och hon blev så nöjd!
 
Det är ju verkligen nu det allra roligaste börjar! Kommer ta emot kunder nu 3 ggr i veckan framöver och det ska bli så kul! Nu man lär sig som mest :)
 
 
Så när kunderna gått så övade vi på flät-teknik. Här blev mitt lite slarvigt men ändå helt okej resultat!
 
 
 


Kommentarer
Malin Pousette

Haha mormor Barbro har hittat hit! "Jaa hon gjorde så fina flätor så" Haha, fråga mig inte hur hon klarade det men hon läser både din och min blogg genom sin iPad haha, så jävla bäst!!

2012-10-28 @ 20:31:53
URL: http://www.lifestyleblogs.no/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0