Hola

Ah vart lite dålig på denna fronten. Dels för nätet här vart borta och dels för jag vart lite dålig på att ta för/efter-bilder. Känns ju lite knas att ta upp en mobil när man har kund som man inte känner. MEN som tur är så har alla mina kunder jag haft blivit supernöjda,och det är ju huvudsaken! :)
 
Har börjats känna att man börjar komma in i rätta tänket nu. Allt flyter på bra och man ser liksom mönster i det mesta. Så skönt när bitar faller på plats.. Sen är ju detta ett yrke som man aldrig riktigt blir full-lärd på,och det är ju det som är det bästa ;) Även fast man nu kan känna sig rätt säker på sin sak så är man ju låååångt ifrån bäst..,även fast man vill tro det ibland haha!
 
Ska börja bli lite bättre på att visa vad vi sysslar med. Händer så mycket hela tiden! Både i skolan och på praktiken,som jag för övrigt trivs hur bra som helst på! Supergulliga och dom vill verkligen lära mig så mycket som möjligt. Jag som ett litet barn med mina 1000 frågor per dag försöker suga i mig allt jag bara kan! Är så glad att jag hamnat där faktiskt. Ah,älska ödet! Så menat på nåt sätt.
 
NU ska jag iväg och kötta på gymmet. Gäller verkligen att hålla igång nu..#aldrigvila. ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0