GHD!

GHD va hos oss igår! Blev såklart helt jävla lyrisk då en av mina bästa vänner är säljare för detta i Norge och då även gjort mig till ett GHD-freak. Och har man blivit det.. så är det liksom lite svårt att tro det finns bättre någon bättre styler eller fön. Så igår va iallafall en utav deras säljare på skolan för att demostrera tängerna och även fönen som är helt jävla amaaaaazing,haha! ;) Och inte tala om hur snyggt designade de nya limited edition är på de nya plattängerna. Oooooch alla borstar.. och fan,jag vill ha allt helt enkelt. Det är kört. För ska jag vara helt ärlig så är dom helt enkelt bäst.
 
Så,vi fick lära oss en del om GHD's historia och även hur bra tängerna är uppbyggda samt deras funktion. Det finns typ inget dåligt med dom. Sen visade hon även då lite knep om fina lockar osv.. alltid kul att lära sig!
 
 
 
JAG VILL HAAAAAA....
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0