Uppsättningsdag :)

Aaah,hela klassen har varit helt lyrisk idag! När vi fick reda på att vi skulle lära oss uppsättningsknep och flätor idag så klappade alla händerna typ,haha! Men åh,det är ju så kul! Finns så mycket kul och fint man kan göra. Allt man behöver är att kunna grunderna lätt och använda sin galna fantasi så är det bara börja forma sen!
 
Vi fick en uppsättning som alla skulle göra. Men det behövde inte vara precis,så vi fick leka av oss lite med. Och det var verkligen så kul att se hur olika alla hade gjort! Alla har ju sina olika smaker och stilar,så det bästa är ju att man lär sig så mycket av varandra med.
 
 
Här ser ni min. Nere till höger kan ni se en del av duktiga Johannas! Gå in och kika på hennes sida med vettja :) Men ja,jag gick ju totalt lös på min uppsättning. När jag väl sätter igång så kan jag inte sluta. Får nya ideér på vägen som jag vill göra på en gång och det kan bli för mycket ibland. Alldeles för ivrig tjej ;) Men för att vara allra första gången så får den va helt okej! Nästa gång blir det bättre...sen ännu bättre ooooch sen bäst efter typ 350ggr. Japp.
 
Här har ni allas uppsättningar! :)
 
/aspepptjej89
 
 


Kommentarer
Malin Pousette

Weiiii flinka ni är!

2012-10-10 @ 21:53:34
URL: http://www.lifestyleblogs.no/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0