Personlighetstest!

Jag har alltid varit så intresserad av hur vi människor beter sig och hur olika vi alla är. Ska alltid analysera folk om hur de rör sig,har på sig.. åsikter..aaaaallt. Så därför blev jag så glad idag när vi fick genomgå ett personlighetstest! Ah haha,jag älskar sånt!
 
Det testet vi hade heter "SARE-testet". Vi fick då varsitt frågeformulär om frågor hur vi är och hur vi reagerar i olika situationer. När vi var klara fick vi då ett resultat om vilken "grupp" man ingick i;
 
S står för Samarbetarn
A står för Analytikern
R står för Regleraren
E för Entusiasmeraren
 
Detta är så sjukt intressant för alla människor i hela världen är alltid något utav det. Kan vara så att man är två av något eller kanske tre. Men oftast är det ju så att man drar mest åt något utav det. Ni kan ju bara gissa vilket utav dom som jag är? ;) 
 
 
HAHAH det är så jävla sjukt vad det passa in på mig! Det var t.om så att lärarn pekade ut mig som ett "E" på en gång. Ja,men det är väl bara så att jag får leva med den jag är liksom ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0