Min andra "kund"!

Hade min andra modell/kund idag! Emelie va den som ställde upp och ville fräsha te sig lite ;) så sjukt synd ja inte tog någon "för"-bild för det blev verkligen en riktigt bra skillnad! Hon hade inte gjort nåt med sitt hår på ett bra tag;utväxt,solblekta slingor och lite slitet på topparna. Så jag la i en färginpackning från Maria Nila i färgen choklad (väldigt bra produkt som jag lär skriva ett inlägg om snart). Denna satte sig jämt med de blekte slingorna så vi fick ett väldigt jämt resultat! Sen klippte jag till det på längderna och fixade även till så hon fick en fin form där fram då hon hade en lugg som växt ut en bit.

Tadaaaa...:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0