Maria Nila

Blev ett sjukt sent inlägg idag men bättre än inget kände jag!

På salongen på skolan säljer vi Maria Nilas produkter och även Hårologi. Så idag har vi fått lära oss alla Maria Nilas. Vad de innebär,hur man bäst stylar och använder på bäst sätt och på vilka hår de passar på. Det är bland det roligaste i branschen tycker jag,att jobba med produkter. Blir alltid bäst resultat om man vet hur och vilka man ska använda såklart! Så vi fick leka hur mycket vi ville med allt.

..kan ju säga som så att vi gick ju lös på deras färginpacknings-serie. Finns i flera olika färger som man då kan göra roliga effekter med och sitter då i några tvättar. Några gjorde dip-dye,en gick från blond till brunett. Och jag gick från mina ljusa slingor till kopparfärg. ;) sjukt kul lek-dag helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0