Hemmahelg

Varit hemma i Borås i helgen så har inte blivit så aktivt här så att säga. Full rulle all day long. Fick äntligen kramas med min lillasyster och det var det viktigaste! Känns verkligen fruktansvärt att bo så långt ifrån henne. Usch.
 
Idag är det iallafall måndag som ni alla kanske vet. ;) Måndagar betyder ledighet/hemarbete/praktikplatsletande. Så nu ligger jag gött i soffan med hår&färg-boken jämte mig,för denna vecka börjar vi med färglära! Yeahj! :D Ska bli riktigt kul faktiskt! Färg är ju det man kan leka mest med och göra så mycket kul! Vet la ja.. som haft typ alla kulörer som man kan ha i håret typ. Haha!
 
Så,plugga nu och sen vila inför milen jag ska springa ikväll... gött.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0