Hallå världen!

NU äntligen har vi fått internet här hemma! Så nu jäklar ska här bloggas så mycket jag hinner,orkar och vill. Eftersom det hänt så mycket på bara första månaden på skolan så är det svårt att gå igenom allt. Så detta inlägg får bli lite småflummigt!
 
Först och främst kan jag börja med att säga att jag stortrivs här i denna stad! Allting känns så jävla naturligt bara. Har fått in en bra vardagsrutin liksom. Allt är som pusselbitar som faller på plats var dag. Hade inte kunnat bo med någon bättre än Freja heller. Känns verkligen skönt att bo med någon som är rätt lik en själv,fast lite renligare..haha ;)
 
Skolan är bäst. Har lärt mig otroligt mycket på så kort tid! Det pg.a lärarna givetvis,dom är underbara. Det är mycket att ta in och man sliter sig i håret redan nu och blir helt tokig ibland. MEN har ju lärt mig det bästa knepet;ALDRIG tänka så mycket,det är bara köra. Blir alltid bäst. Då fungerar kroppen och knoppen som bäst liksom. Sen är jag så glad att klassen redan är som en familj. Vi hjälper och stöttar varandra så bra redan. Ingen tvekan på att det kommer funka hur bra som helst! Kände direkt hur bra jag klicka med vissa. Känns så bra att umgås med folk som har samma passion i livet som en själv. Och som även är lika framåt,flummiga och raka.
 
Tänkte lägga upp lite bilder här under månadens gång;
 






Tackåhej sålänge :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0