Freak

Så glad att jag börjat blogga nu kände jag. Har så mycket jag vill dela av med mig av!
 
Det jag kommer skriva om allra mest här är såklart om skolan och vad jag lär mig där. Mina resultat osv. Hoppas såklart det är kul för er och läsa,men inte minst kommer det ge mig så mycket att kunna gå tillbaka och se hur mycket jag kommer ändras med tiden. Det är så många gånger nu som man fått höra att "det ni tycker ni är duktiga på nu,kommer ni kunna kolla tillbaka och småfnissa lite åt och tänka att OJ,det där var ju ingenting emot det jag kan nu." Man utvecklas verkligen hela tiden och man blir så otroligt glad när man märker det.
 
Tänkte även att jag skulle ha en till kategori här och det är träning. Som en del vet har jag nu hållt på ett tag med styrketräning. Det var det som jag fastnade för och fick mig till att börja leva sundare än innan. Även där kan man ju säga att jag utvecklats otroligt mycket på 1 år. Innan var jag en degklump på två ben som inte riktigt förstod hur osunt jag egentligt levde fram tills jag träffade en väldigt ärlig vän som fick mig till att vakna. Resan därifrån är lång så den kan vi gå igenom nån annan gång. Men resan är fortfarande inte över. Har fortfarande en lång väg att gå och även den kommer jag nog skriva en del om. För det är typ så jag lever här,plugga,äta,träna,sova...plugga..äta...träänaaa...soooovaaaa. Ja. Så,hejåhå nu kör vi!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kim

Du kan få bli min PT loy! Känner mig som en såndär degklump jag också! Hua!
Saknar dig! Massor! Puuuuuuss

2012-09-20 @ 21:25:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0