Energikaka!

Jag fick ett bak-ryck! Jag som har lite svårt att veta vad jag ska äta till mellanmål när man är lite småhungrig behöver nåt nyttigt och mättande. Så jag testa ett recept på energikaka,och mina vänner.. Det blev så jävla bra!

Eftersom jag bara kan skriva från mobilen nu så kanske det inte blir bästa beskrivningen hur jag gjorde. Men lägger upp bilder så får ni utgå från det helt enkelt ;)

1. Ingredienserna,2. Blöt torkade frukten. Mixa nötterna. Mixa hela skiten. 3.Smeta ut det i en form. 4. In i ugnen. 5. Ut i ugnen och på med choklad. (helst då så nyttig choklad som möjligt då med så hög kakaohalt som möjligt ;) Jag tog 86%) VOILA!



Kommentarer
Malin Pousette

Baka kaka till mig! Faaan vad jag saknar dig din snygga jävel, måste ses snart, nu, typ igår! Love you

2012-09-24 @ 22:15:57
URL: http://www.lifestyleblogs.no/malin/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0