Den där jävla..

Äntligen är första permanentprovet över! Stått en hel del i helgen med den där krulltotten. Blivit helt tokig vissa stunder då det är så pilligt och allt ska gå ihop. Fan vad ett huvud har konstig form har man kommit underfund med.

Imorgon får vi reda på betyget. Att vi klarade det på 1h borde ju egentligen betyda att man blev godkänd.. Det känner jag är huvudsaken ;) så glad att jag klara det. I början låg man på typ 2h liksom..Hela klassen klara det faktiskt! Fyfan vad vi är bra! Kommer bli ett gäng grymma frisörer av oss utan tvekan!

Fick sluta skolan efter provet idag för hemarbete. Så vi passa på att fika och tjöta skit i några timmar. Så jävla glad att jag valde gå detta år så jag hamna med dessa tjejer. Underbara människor!



Kommentarer
Malin Pousette

Åhh vill bara trycka likelikelike!! DU ÄR BÄST!!

2012-09-26 @ 12:05:48
URL: http://Www.lifestyleblogs.no/malin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0