Blekaleka

Tjoho bröder.
 
Lekte med blekning på skolan idag! Skulle bleka en stjärna mitt på huvudet på en av våra dockor. Herrejävlar vilken ful färg det blev,men bra,då vet vi det till nästa gång ;) Lite för att lära oss vilken slags väteperoxid man ska ha osv. Kan bli riktigt fel där! Frisörer har verkligen en hel del att ha koll på. Inte nog med att vi ska klippa grymma frisyrer,vara sociala och bra lyssnare.. vi är även kemiker också! Har man bara rätta tänket där så kan det inte bli fel. :)
 
Här har vi hela proceduren då.  Snygg va? ;)
 
Ja,och just det! Min fön började brinna idag. Jag förstår inte varför sånt bara händer mig. Haha! Jag orkar inte mer. Det slutade lyckligt iallafall,fick en ny och jag lever.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0