Things change

Ojoj,vad ens liv bara kan vända på en dag. Det är så lätt att bli allt för bekväm i vardagen ibland och bara glömma att det faktiskt finns ett liv utanför ens bubbla.

Fick reda på i fredags att Nelly.com ska flytta hela sin logistik till en Falkenberg. Känns helt galet iom att man jobbat där i 2½ år nu och det är som ens andra familj. Vi är en drös med ungdomar som jobbar och sliter aaaarslet av oss (ursäkta språket) för att det ska kunna gå runt. Så det känns väl sådär kul att det faktiskt nu är så att man bara har några månader kvar att jobba där.

.. men,det är väl inte ens framtid att göra karriär inom lagerarbete kanske. Så jag ser på den ljusa sidan! Nu gäller det att ta tag i sina drömmar och få en nystart helt enkelt. Låter galet klyshigt,men lite sån jag är. "Det löser sig.." har alltid varit mitt motto.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0