Väduren

Köpte en bok igår som handlar om vädurens stjärntecken (vilket jag då är givetvis). Inte för jag tror på det fullt ut,men det är ändå rätt intressant för jag känner mig verkligen träffad ibland.

Efter att ha slöläst boken lite så måste jag säga att även här så stämmer en hel del! Speciellt när jag härromdan hamnade i tjaffs med en vän till mig som sa att mitt hår inte ser så bra ut ibland. Detta gjorde ju mig såklart ledsen för mitt hår är ju det jag bryr mig om rätt så mycket.. Som folk kanske förstått. Iallafall,han är Jungfru,och kolla vad som står här står på bilden nedan. Rätt så komiskt faktiskt..



Kommentarer
Bella

Meeeeh, jag är ju jungfru !

2011-11-21 @ 12:15:44
URL: http://allkindsoftime.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0