Känns rätt gött faktiskt!

Att träna en söndag när man är bakis är inte så dumt ändå. Sov lääänge och sen är man redo! Känns så skönt sen när man går därifrån. Nu kan man sitta här i soffan och götta med gott samvete ;)

På tal om träningen förresten,så måste jag berätta att på bara en månad så har jag blivit så mycket starkare! Det är så kul nu när man märker skillnad. Använder tyngre vikter och orkar mer. Att gå ifrån att knappt kunna göra 5 armhävningar (och typ dö) till att göra 15 känns helt okej! Herregud mina armar har verkligen varit så grymt svaga! Så det är nu som man blir som mest motiverad :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0