Fullt

Har precis rensat min mobil på bilder och dylikt och jag säger bara heeeeerregud,inte så jävla konstigt att min mobil laggar! Jag tar verkligen kort på det mesta och även filmer så fort jag kommer på att jag borde göra det. Men det är ju så kul att ha!

Jag menar.. tänk om typ 5-10 år när man råkar hitta sin externa hårdisk och sitter där med sin hajpade IPAD och kollar igenom alla bilder/filmer. Lär ju glömt typ 70% utav bilderna då. Kommer ju lipa och tänka tillbaka på vilka underbara stunder jag hade när jag var runt 20-årsåldern. Då kommer jag må bra över att påminna mig själv över hur lyckligt lottad jag är som växt upp såhär. Osv..osv..osv.

Nu är det läggdags vill ja lova!! Kaos på jobbet. Nana sött!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0