WWÄÄÄ

Haha,jag kan nog börja lipa nu så slut är jag. Ska bli så skönt att sova imorgon! Börjar inte förren kl.15 så det blir ju till att sova iallafall miiinst till 13! Hallå sociala livet typ.

 

och vet ni vad jag gjorde för bus idag!? JO,jag klicka hem löshårs-paket från Rapunzelofsweden. Klippte ju av mitt hår för ett tag sen.. men jag saknar faktiskt att ha längre. Så nu får vi se hur detta går! ;) Kommer iallafall ha en sådan tång här hemma nu! Så om folk vill ha hjälp med att sätta i så kommer jag ju lätt börja extraknäcka lite med sånt. Känns som det kan vara lite av min grejj liksom!

NAE nu börjar det ljusna ute. SÅ naaattaaa!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0