Kvinnligt.

Efter jobbet igår fick jag ett ryck på all jävla fiskmås-bajs som jag fått på min bil!! Dom flyger runt varje dag utanför jobbet.. och fråga mig inte vad dom gör där. Vad finns det för gött där liksom?

I vilket fall som helst,så åkte jag direkt till Statoil där jag fick för mig att jag skulle tvätta min bil -alldeles själv. Där fick man då köpa poletter och slänga i för varje sak man ville göra. Tror ni jag gjort detta för? -nej. Men envis som jag är gav jag mig på detta ändå. Det roligaste är att jag nog missuppfattat hela grejjen för hur lång tid man hade för varje sak.. så jag betalade säkert dubbelt så mycket mer än vad man egentligen borde gjort. MEN ÄNDÅ,jag gjorde det.. och det blev bra! Pärlan glänser som aldrig förr! .. sen vet jag inte om det har att göra om det är för mycket vax på den nu eller ah. Men skitsamma,bajset är borta och det var huvudsaken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0