Jag vill hinna säga allting.

Hur gåre?

Funderar på att ta bort hela bloggen faktiskt. Men det är ju så kul att ha att gå tillbaka och kolla på. Eller sånahär stunder då man helt plötsligt får lusten tillbaka att skriva lite.

Hade faktiskt velat blogga hela sommaren,just för att det är så jävla kul att kolla på om ett år eller två igen. Och just för att jag känner på mig att denna sommaren - då jag kommer ha ledigt,kommer att bli helt underbar! Den har ju börjar så bra.. så fint och så vaaaaaarmt!

.. därför jag är vaken nu. Min lägenhet är en bastu! Vindsvåning is the shit. Ska upp om 4 h. Kan ju bli spännande!

Kan bjuda på några bilder från helgen när jag ändå håller på!



Jag och Helen drog cabben till VBG och stekte lite. LITE plus i kanten att det var volleybollturnering på stranden så attee.. vi la oss lite intill kanten och spana gött.



Gled ner till stan i lördags och kolla till det nya stället vi fått här i kära Borran. POPOHOJ (?!) heter det. Litet 18-årshak som det inte finns så värt mycket att skriva om faktiskt. Mest kul för dom har att dom fått ett till ställe att hänga på än ett liksom.



Jag och lillasyster blev småsliriga och hade kul ändå!

Hej sålänge!




Kommentarer
Bella

Haha mitt hår ? Wtf.

2011-06-08 @ 12:01:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0