Energidryck

Tjeeeena böloggen!

Klockan är nu 03.30 och gissa vad jag gör? Jo,sitter med datan i knät under fläkten med en cigg i handen,nyss hemkommen från krogen. Jag är helt speedad eftersom jag klunka i mig en MONSTER energidryck på jobbet innan! Den satt rätt gött i kistan. Sen blev det en afterwork på Franks. Helt galet mycket folk ute idag.. studenterna tog rätt mycket plats om man säger så!

Sitter och klipper ihop en film från Thailandresan nu. Fyfan.. Bangkok i mitt hjärta säger jag bara! Ni ska få se en sån jävla härlig film sen när jag är klar vill jag lova! Jag blir ju inte mindre pigg när man kollar på dom precis! Jag är helt såld på den staden! ALLT händer där,AAAALLT!

 

Nu har ni nåt att se fram emot!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0