Happyface..

Rätt kul när man pallrar sig iväg till vårdcentralen och får en läkare som bara sitter och blänger på en. Kändes ju bra! Fan vad sur man blir.. att det finns anställda som skiter fullständigt i jobbet för dom är trötta på det..,när det finns andra som står på kö och skulle kunna kliva över lik för ett sånt jobb! Och dessutom skulle ge trippelt så bra respons. Dagens samhälle asså.

I vilket fall som helst så kan jag stå upp idag! Har t.om tvättat och sorterat ut massa gamla kläder som ska slängas eller ge bort. Känns rätt gött faktiskt. Så idag ska jag jobba.. yehj! Tummen upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0