Vad händer?!

Jag har börjat bli galet trött av mig. Somnat varje dag nu efter jobbet och vaknat sådär vid 22-tiden,pigg som en lärka! INTE OKEJ!!!

Tur jag ska börja träna nu........ på riktig denna gång. Då lär jag ju bli piggare av mig,tycker man.

Letar fortfarande bil förresten. Börjar bli sådär frustrerad nu för jag tänker på hur skönt det kommer bli sen när jag äntligen hittar en. Längtar verkligen och det gör mig så otålig! Har ju inget tålamod överhuvudtaget.. allt ska hända på en gång,hela tiden! Sån är jag.
Men det här med bil måste jag ju tydligen ha tålamod med eftersom det inte riktigt är som att köpa en tröja och om den är sönder är det bara att reklamera. Jag måste förstå mig på detta först! Om jag hade fått bestämma själv hade jag redan haft en. Var och provkörde en jättefin renault förra veckan. Det dumma var att affären skulle ske på Nettos parkeringsplats och det kändes väl sådär..tyckte min morbror och Emmas pappa som var med! Meeen jag däremot hade lätt kunnat köra iväg den på en gång! Tur man har folk som ställer upp och vill ens bästa iallafall..så man inte står där på landvägen,ensam,i mörket med en bil som vägrar gå mer. Sen fick jag höra nu idag att "Renault-en sitter i och två puttar på." Att det ska vara så jävla svårt! :P



Ah men puss iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0