Thailandet

Jag sitter och kollar flygresor till Bangkok! Storebror har ju flyttat dit för att plugga så jag och lillasyster funderar på att dra dit i mars och hälsa på. Jag är så sjuuukt taggad! Tänk att en resa till det varma kan få en att bli så glad! Planen är nämligen att vara med bror den första dagen och sen åka vidare till öarna för lite med tropiskt liksom.. och sedan åka tillbaka till Bangkok dom sista två dagarna för lite shopping (det Bella tjöta mest om). Själv tänker man ju sola och bada som aldrig förr! :D

 

Kolla vad fiiient!

 




Kommentarer
Bella

Haha vem är vem här ? Är den röda med små bröst eller ?? hahaha

2011-01-17 @ 23:22:19
URL: http://allkindsoftime.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0