Nattuggla

Har börjat få en dålig vana att somna när jag kommit hem från jobbet och sedan vakna vid 22-tiden. Det är veeerkligen inte bra eftersom jag är så pigg sen och sitter upp till 2. Aj aj.

Fick ett städryck direkt när jag vaknade innan.. sen slängde jag typ halva mitt smink och sortera in det som finns kvar i en ny necessär jag köpte idag. Jättepraktisk faktiskt! Borde slänga upp en bild så ni får se..typ imorgon. Jo,och nu har jag suttit och betalat alla mina räkningar! Skönt!

och nu sitter jag och funderar på om man ska köpa sig en onepiece..dom är ju helt sjukt goa! Det är värt det väl? Kommit in i sån mys-period då jag bara vill ha massa luvtröjor och varma halsdukar nämligen. Hade ju lätt gått runt i min onepiece på jobbet med! Borde kolla in i affären när jag åker till Oslo nästa helg! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0