2010 är förbi..

Så jag snodde en lista från min käre vän Malin pousette.



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade ihop med både min bror och min syster. Otippad period :P



Har du några nyårslöften?
Ja! Jag ska köpa en bil och åka utomlands. Kanske inga löften,mer mål liksom.



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Oj.. ja! Typ 3 stycken tror jag. Ploppas ut lite här och var här i Borran! ;)


Vilka länder besökte du?
Köpenhamn och Oslo.



Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
6e juli-Peace&Love när jag såg Jay-Z! Heeeelvete vad grymt det var!



Vad var din största framgång 2010?
Att jag blev assisterande på returavdelningen på Nelly.com och att jag kom in på frisörskolan!



Största misstaget?
Jag gör väl aldrig misstag?! ;)

Bästa köpet?
Allt jag köpt till lägenheten är jag nöjd med! Och min Svea-jacka som värmt mig hela vintern! :)



Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol,kläder och mat!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Wavin' flag,Love the way you lie,Frefall,Memories och Gubben i lådan!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Om man jämför med hur det var tidigare i år så är jag mycket gladare iallafall-och det är huvudsaken tycker jag!


Beror kanske på att jag har världens bästa vän/vänner!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag skaffade mig en jättefin lägenhet i villastan!

Vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting faktiskt.. jag har verkligen hunnit med så sjukt mycket!

Favoritprogram på TV?
DH,Gossip Girl och Idol!!



Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag firade hemma hos min bror med massa fina vänner! Sen hamnade vi på XoY har jag för mig..



Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag kommer nog aldrig ha nån direkt stil Den är preeecis som det alltid varit-vad jag känner för stunden helt enkelt!;





Den bästa nya personen du träffade?
Oj,kommer faktiskt inte på någon speciell just nu.


En sammanfattning av 2010?
Ett omtumlande år som haft en hel del motgångar. Men det har resulterat att jag är starkare än nånsin och har hittat mig själv mer skulle jag tro! Är så glad att jag umgåtts såpass mycket med mina underbara vänner hela året med!



Vad tror du om 2011?
Jag hooooppas såklart på att detta kommer bli det bästa året ever!


SKÅL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0