Personlighet - plugg.

Idag har jag fått höra två gånger att jag har ett lugnande verkan på folk. Detta gjorde mig så förvånad på nåt sätt men samtidigt väldigt glad såklart, eftersom jag inte aldrig höra det förr. Det är ju en väldigt bra personlighet att ha faktiskt.. Kanske nåt jag borde utnyttja. Plugga till kurator kanske? Haha njaa!

Tänker väldigt mycket på vad jag borde plugga till nu nämligen.



Känns som jag borde ta tag i nåt nytt snart. Det är så mycket jag vill göra och tiden går ju så fort! Att plugga till frisör har jag alltid sagt att jag ska göra.. men efter att jag kommit in på skolan och jag verkligen fick chansen till att börja så börja jag tvivla på nåt konstigt sätt.

Nae.. ska nog sätta mig och kolla runt lite. Nånting borde väl passa mig bra! Finns det inte sånadär bra tester på nätet? Det ska jag göra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0