Alla hjaertans dag!

Glömde förresten nämna innan vilken mysig alla <3-dag jag hade igår!
Jag,Stina,Emsan och våran kille Ragge åt svingod mat som jag faktiskt lagade,de ni! På menyn var det då fläskfilé med getost och creme fraiche fyllning,granerad med honung och pinjenötter. Till det var det då criss cut-potatis och god fetaost-sallad. Amagad,det blev helt sjukt gott!

och det viktigaste av allt var efterrätten- OREON-MILKSHAKE! Fyfan.. det är helt sjukt. Kaloribomben nr.1 men jävlar vad det är värt att springa typ 1 mil extra på bandet!

Sen måste jag erkänna att jag är en romantiker utan dess like! Så för mig var det lite smått jobbigt igår även fast jag tycker att alla hjärtans dag är sjukt överskattat! Jag gick runt och var en liten bitterkärring och mumlade en hel del för mig själv och lite odiskret bland alla gulliga par. Ragge- min käre vän, fick helt enkelt bli mitt offer och köpa en ros till mig! För hallåå,det kunde jag väl få iallafall,tyckte jag! Det bästa med han är att han aldrig riktigt kunnat säga emot mig..,så mycket riktigt gick han och köpte en fin ros med ett kort på som han med hjälp av vänsterhanden skrev "PUSS ÄLSKLING!" på! Aaaaaaaahw. Även fast han sen erkände att han frågade henne i kassan vad han skulle skriva på kortet..,haha..aja,alla är väl inte riktigt födda som sådana romantiker som jag! ;)

..köpte även chokladasken till mig själv. Det andra var bara lite rekvisita till bilden så det inte skulle bli allt för seriöst. Det ville han inte. Fan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Loyyes

Följ mig och mitt liv genom min drömresa om att bli frisör!

RSS 2.0